Veelgestelde vragen

We snappen dat je wellicht vragen hebt over een product of over je bestelling. Op deze pagina vind je antwoord op de veelgestelde vragen. Mocht je antwoord hier niet tussen staan, stuur dan een bericht via de whatsapp knop rechtsonder in beeld of vul het contactformulier in met je vraag. We proberen je zo snel mogelijk te helpen!

Wanneer wordt mijn product verzonden?

Bestellingen worden twee keer per week verzonden. Op maandag en vrijdag. Zorg ervoor dat je bestelling vóór 15:30 uur geplaatst is, dan gaat het op maandag en vrijdag mee op de post. Mocht je het willen afhalen, dan kun je bij de opmerkingen in het bestelproces zetten wanneer je dit uitkomt. Bea neemt contact met je op of dit tijdstip mogelijk is. Wanneer je bestelling op de post is gedaan, ontvang je van PostNL een e-mail met de track&trace pakket, zo kun je zien wanneer die onderweg is! In principe levert PostNL direct de volgende dag, mocht dit later zijn, dan hebben wij hier helaas geen invloed op.

Hoe kan ik producten retourneren?

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je product niet is wat je ervan had verwacht. We streven ernaar om een zo goed mogelijk beeld van het product te schetsen maar we snappen dat het soms toch anders is dan je had verwacht. Je kunt het product binnen 14 dagen retourneren, het aankoopbedrag wordt dan teruggestort naar het rekeningnummer waarmee je hebt betaald. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer deze ongedragen zijn, de kaartjes nog aan het product hangen en het binnen 14 dagen is opgestuurd.

Het retouradres is:

Sisters Byoux & Gifts
t.a.v. Bea Heideman
Ahuislanden 281
7542 AK Enschede

Zorg ervoor dat je het verzendbewijs bewaard! Zo kun je altijd aantonen dat je hebt opgestuurd. De kosten voor het versturen van een retour zijn voor eigen rekening.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?

Kijk in ieder geval even in de inbox van je SPAM. Het kan zijn dat de bevestiging hierin beland is. Mocht de bevestiging daar ook niet in staan, neem dan contact op via een whatsapp bericht of vul het contactformulier in. Dan kijken we het even na!

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je een specifieke vraag over een product of over een bestelling? Stuur dan een WhatsApp bericht of vul het contactformulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!